ပုဂံေခတ္ေပၚကဗ်ာတစ္ပုဒ္လို့ေရွးသူေဟာင္းေတြမိန့္ဆိုခဲ့ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ကဗ်ာမွာပါတဲ့“ၾကငွန္း”ဆိုတဲ့
အသံုးဟာအင္း၀ေခတ္ ေရာက္မွသာေပၚေပါက္ခဲ့တယ္လို ု့ပညာရွင္တို့မိန့္ဆိုခဲ့ၾကပါတယ္။ေျပာခ်င္တာကေနာက္ခံသမိုင္းေၾကာင္း
ပါ။ေသခါနီးဆဲဆဲလူသတ္ကုန္းေပၚမွေရးသြားခဲ့ေပမယ့္အႏွစ္သာရအလြန္ျပည့္၀ျပီးတရားသေဘာအဆီအႏွစ္ေတြနဲ့ဖံုးလႊမ္းေနတဲ့အတြက္တင္
ျပလိုက္ပါတယ္။
သူတည္းတစ္ေယာက္
ေကာင္းဖို့ေရာက္မူ
သူတစ္ေယာက္မွာ
ပ်က္လင့္ကာသာ
ဓမၼတာတည္း။
ေရႊအိမ္နန္းႏွင့္
ၾကငွန္းလည္းစံ
မတ္ေပါင္းရံလည္း
စည္းစိမ္မကြာ
မင္းခ်မ္းသာကား
သမုဒၵရာထက္
တက္၍ပြက္သည့္
ေရပြက္ပမာ
တစ္သက္လ်ာတည္း။
ၾကင္နာသနား
ငါ့အားမသတ္
ယခုလႊတ္လည္း
မလြတ္ၾကမၼာ
ခႏၶာခိုင္ၾကဥ္
အတည္မျမဲ
ေဖာက္လြဲတတ္သည္
မခၽြတ္စတာ
သတၱ၀ါတည္း။
( အနႏၵသူရိယ)
(ထပ္ဆက္ပါဦးမည္။)
ပါ။ေသခါနီးဆဲဆဲလူသတ္ကုန္းေပၚမွေရးသြားခဲ့ေပမယ့္အႏွစ္သာရအလြန္ျပည့္၀ျပီးတရားသေဘာအဆီအႏွစ္ေတြနဲ့ဖံုးလႊမ္းေနတဲ့အတြက္တင္
ျပလိုက္ပါတယ္။
သူတည္းတစ္ေယာက္
ေကာင္းဖို့ေရာက္မူ
သူတစ္ေယာက္မွာ
ပ်က္လင့္ကာသာ
ဓမၼတာတည္း။
ေရႊအိမ္နန္းႏွင့္
ၾကငွန္းလည္းစံ
မတ္ေပါင္းရံလည္း
စည္းစိမ္မကြာ
မင္းခ်မ္းသာကား
သမုဒၵရာထက္
တက္၍ပြက္သည့္
ေရပြက္ပမာ
တစ္သက္လ်ာတည္း။
ၾကင္နာသနား
ငါ့အားမသတ္
ယခုလႊတ္လည္း
မလြတ္ၾကမၼာ
ခႏၶာခိုင္ၾကဥ္
အတည္မျမဲ
ေဖာက္လြဲတတ္သည္
မခၽြတ္စတာ
သတၱ၀ါတည္း။
( အနႏၵသူရိယ)
(ထပ္ဆက္ပါဦးမည္။)
No comments:
Post a Comment